Je třeba zabit male vyrobce a prodejce alkoholu

09.11.2013 20:43

Delši dobu sem byl pryč, a tak nebyl čas věnovat se budovani Mordoru. Ale už sem zpatky a možeme se pustit do budovani vyspěle mordorske společnosti. V prve řadě zlikvidujeme male vyrobce a prodejce alkoholu. K čertu s malym podnikanim. Hytlermarkety a korporace vpřet!

S okamžitu platnosťu:

1. Každy, kdo chce robit alkohol, se zaregistruje a požada mě o milostive svoleni

2. Každy, kdo vyrobi jakykoliv alkohol, mi da pul miliona korun

3. Každy, kdo vyrobi vic alkohola, mi da pět milijonu

Tymto opatřenim zrušim ty male, bo maly podnikatel je nebezpečny a nechce přispivat do stranickych pokladen. 

A fčil ti prodejci:

1. Každy, kdo chce prodat jednu jedinu lahvičku chlastu, mě požada o milostive svoleni

2. Každy hytlermarket, obchod, večerka, kramek, stankař aji ten kery chce prodat susedovi flašku, obdrži ode mě koncesi.

3. Koncese bude zatim bezplatna, bo nemožu všecky polekat naraz. Platit se začne postupně, až budu mět cely seznam k dyspozici. Kdo nebude mět koncesi, mi da 50 milijonu pokuty. Ať klidně chcipne, hajzl.

Tymto opatřenim zrušim male prodejce, bo maly prodejce je nebezpečny a nechce přispivat do stranickych pokladen. 

Se sudružskym pozdravem

Všechnu moc hytlermarketum!

Ladislav Větvička, vladce Mordoru, Ostrava

 

Novinky

04.06.2014 17:31
V pruběhu června bude synkum ve vladě předloženy materyjal, pomoci kereho bude navyšeny počet cyganu ve vladě, a to z nuly na několik. Je to materyjal, kery pochazi jednoznačně z myšlenkoveho schematu mojeho Mordoru, kery ma za ukol rozvratit statni zřizeni v Česku a EvroSajuzu.   Na...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Kontakt

Ladislav Větvička, kandydat vět Knajpa Na Mexiku
742 85 Vřesina-Mexiko 194
ladislav.vetvicka@centrum.cz